Monday

Heej :) Vart i skolan idag :/ .. tröööökt! Först hade vi spanska o då kom Peo o sa att våran spanskalärare Elin va sjuk elr nåt så att han släppte in oss i klassrummet oså gick han, typ 2 min efter det började jag o Sofie dra utåt vi mä, orka inte sitta kvar där. Då följde alla efter så tillslut vare ingen som hade spanska ;P Riktig Naajs! Sen på no:n (som va sista timmen) kollade vi på nån film och sen sa Elisabeth som är våran lärare där, att man fick gå hem o jobba, sitta kvar o jobba elr kolla vidare på en till film.. Då gick alla hem, vem hade kunnat anat det? ;P hm.. Efter plugget hängde Sofiee mä mej hem, vi sjöng lite HSM som vanligt o garvade till lite grejer ;) (ganska knäppa grejer) O nu har jag nyss sett en film, John Tucker Must Die. Skitbra! har sett dne typ 30 ggr, senast i torsdags tror ja men den är så bäst! :D haha! Har plugg resten av veckan sen så då får vi se om jag har tid o skriva nåt här .. Nu ska jag Sleepa så gott så .. Skolkorv imorn mää .. Aja lär väl ;/ :)

Kraaamizaaar ^^

image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0