Den Efterlängtade Helgen Har Anlänt ..

Guuud så skönt att slippa skolan 2 veckor nu :D ska ju praoa nästa vecka och sen äre sportlov så de ska bli riktigt Naajs! Dan idag bara svischa förbi, först hade vi sovmorgon till 9, sen vare film på no:no sen hade ja musikprov och efter de lunch. Sen vare so o då käka vi godis o slappa bah o sen vare svenska som man fick gå hem efter 10 min :D kändes rikigt mysigt :D haha! De negativa va väl att vi hade prov på svenskan egentligen som inte ja kunde eftersom jag hade haft så mycket annat den där veckan :/  hur roligt liv har man när man sätter 30 prov på samma vecka och kanske t o m dag? :S Ajaa, ska bah va hemma idag o ha filmkväll med mej själv och sova lääääänge imorn, sen imorn ska jag va med Sofie och lika på söndagen.. Vi ska väl ha kul som vanligt, skulle inte förvåna mej om de blev en Sleepover för oss heller ;P Sen på måndag bär det iväg til Sofies mammas dagis med Sofie.. Vi ska ta hand om de små ungarna där resten av veckan, då får dom smaka på andra bullar.. haha! :P Hoppas D Blir Skojjigt där iaf då! :D Nu ska jag iaf kika på slutet av Gillmore Girls på tv:n tror ja osen äre Kyle XY :D D är ägt XD

Kraamizaar ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0