Who´s that girl behind that mask

Ja inte är det jag iaf..
Ikväll är det maskerad på Lobby men det blir inget sånt för mig, för de första är jag fortfarande sjuk å sen äre lite moneyproblems åxå haha.. Inte för jag har ngt att ha på mig heller men det är ju bara att greja fort som fan om det är så. Aja blir väl antagligen att sitta hemma å kolla på samma film som Jenna så vi kan snacka om vad som händer, det är våran grej de haha ;) Nu har jag iaf lov så nu är det bara att se fram emot julen.

Föresten, alla typ Soe, Jennie, Mickis, Evve å alla som ska till maskeraden ikväll.. Lägg ut outfits haha det är så roligt att kolla på sånt så snälla lägg ut på bloggar å bilddagboken :)


Kommentarer
Postat av: /sb

hoppas du får en bra kväll iaf Emmi :) jag ska ta en outfit sen så får du se ;) puss

2008-12-19 @ 19:53:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0