With every bit of me

Vaknade imorse men gick å la mig på en gång igen för jag kände mig sjuk så det blev typ 2 timmar mer sovande innan jag gick upp på riktigt. Jag har typ världens hosta å lite ont i halsen så det blir en lugn dag igen, fast jag måste ta mig in till Valbo å kolla på klänning till imorn, julafton å nyår. Får se hur det blir med det.. Ikväll är det iaf IDOL å Kevin kommer vinna tror jag, men det är ju helt rätt åxå! Riktigt bra låtar ikväll åxå:
Alice ska sjunga So what, Heaven´s on fire och vinnarlåten With every bit of me.
Kevin ska sjunga You´re the voice, living on a prayer och vinnarlåten With every bit of me.

Alive och Kevin Foto: TV4

Efter det ska jag på lusseinnebandy på Jernvallen om jag orkar men jag tror inte de :/ Hade hellre spelat än å kolla men det är ganska försent att anmäla sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0