It´s the start of christmas

Tog en fika efter skolan idag på Coffee House med Soe å Jenna :) Mkt trevligt även fast en viss Amanda dissade oss haha. VI käkade kladdis å drack cola, precis som det ska vara en måndagseftermiddag! Vi satt där inne å babblade om allt och inget i lite mer än en timme, sen gick jag å Soe lite på stan. Jag köpte äntligen jackan och fick även med mig ett linne från Gina Tricot å en asful t-chirt som ja tänkte ha på teatern på torsdag men nu vill ja inte ha den mer för den va ännu fulare hemma än va den va i affären :/ :P Aja får bli en sovtröja dedär. Soe fick med sig lte hon åxå, vantar, mössa och halsduk.. Finfina! När vi skulle hem åkte busshelvetet ifrån oss precis när vi kom där. Klockan var 6 så där gick busskortet ut. Helvete tänkte vi å gick runt å låssades va dum på 3 stycken bussar för å komma hem men ingen gick på vår lilla (inte så) smidiga plan. Så vi kom till RC vid 8 å min buss skulle komma kvart över. Men inte fan kom den elr? Nejnej ja fick ta halv bussen så jag kom hem 9. Kul att vi har Administartionsläxa tills imorn då!! NOT men jag får ta å göra den imorn kväll för nu är ja sur på bussarna haha..

Nu när jag kom hem låg det en smink-kalender på sängen, den som jag ville ha, Thanks! Öppnade första luckan idag å där var det en ögonskugga :) Har även smakat en bit av min HSM-chokladkalender. Extra god i år eftersom det är High School Musical haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0