Everything happens for a reason

Skolan gick snabbt å sen gick jag å Amanda på stan en sväng på stan men vi tröttnade rätt snabbt å tog bussen hem Amanda. Hennes lilla vovve tyckte inte om mig först, lille Lucas skällde å morrade men sen började han fatta att jag inte skulle vara elak haha. Grymt söt rackare dedär! Shit hade kunna tagit med mig honom hem egentligen. Amandas mamma hade köpt hem lite fika som vi gnagde på. Hade riktigt roligt å åkte hem vid halv 5 men va inte hemma föränn kvart i 7 typ, jäävla bussar! Här hemma har jag passat på att sjunga lite eftersom jag va ensam ett tag.. Ikväll blir det nog bara lugnt med TV-tittande tills jag somnar.


Kommentarer
Postat av: J.b

ååå va du hemma hos amanda :D var hon så rik som hon verkar? hahaha ;)

2008-12-12 @ 12:31:44
URL: http://jeanetteborjessonn.blogg.se/
Postat av: Emmi

hahaha va tror du? hon hade slitit med att lagt i en kudde i ett örngott! ojojoj..

2008-12-12 @ 14:32:09
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0