Time after time I try to walk away

Nu sitter jag här å kikar på VH1 Music å bara njuter av musiken, vill ut på en promme men det är nog ingen som är taggad på att följa med nu så jag stannar väl inne. Om det är ngn som skulle kunna gå ut med mig nu äre nog Soe men hon är väl i Boänge så hejdå men den idén haha. Har checkat in klippet från vår avslutning nu på SVT eftersom Madelene sa att de hade vart med ändå. Imorn kommer Sussi hit iaf, Helena va å hämtade henne på Arlanda idag men dom skulle ut ikväll så imorn får jag träffa henne ist. Annars vet jag inte direkt vad som händer imorn men jag får ta dagen som den kommer helt enkelt. Just nu har jag världens energi i kroppen men det finns inte så mkt å göra åt det den här tiden heller.. Åååh blir galen! Känner mig taggad för ngt men vet inte vad haha, typ som att man nyss har fått reda på ngt riktigt bra, så känner jag nu men inget har ju hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0