The music is speaking to me

Kom nyss hem från Elin, först tog vi en promme med Alice till ICA å köpte kiwi, energidryck å jag köpte även Glamour. Sen satte vi igång med pepparkaksbakandet till hennes urdåliga musiksmak haha xD Så jag visade henne vad riktigt musik var ist.. När kakorna var klara började vi sjunga singstar å fram till nu. Poison är så jäkla kul å sjunga haha men låter kanske inte lika bra. Elin följde med mig på vägen hem så Alice kunde gå ut en sväng igen å nu knäppte jag nyss igång Another Cinderella Story för typ 750:e gången haha men den är såå bra! Är så pigg så det finns inte så efter filmen blir det väl antingen en till film elr så ska jag läsa Glamour till jag somnar om jag någonsin gör det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0