The day after yesterday



Julpysslet idag bestod av att baka pepparkakor, btw min Soe Jenna Amanda å Annelis vart vädligt snygga å det verkar som att hela våran klass hade tänkt samma form på pepparkakorna hahaha ser på allas bloggar att de flesta har gjort snoppar precis som vi haha xD Har vi en pervers klass erl nåt? Jaja resten av pysslet va att göra julsånger, julrim, nå apelsiner å nå annat våran grupp drog efter lunch för det var ändå ingen närvaro och vafan jag dör inte om jag inte stoppar in pluppar i apelsiner.. Jaja jag å Soe gick på stan en stund innan vi åkte hemmåt, när jag tog min andra buss snackade jag med Bea hela vägen :) Pratglad hon!



Här hemma har jag inte gjort någonting alls förutom att kika på TV å lyssna på muusik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0