I want this dream to be real

Ikväll händer det inte särskillt mycket men imorn blir det julhandling med Soe i valbo. Sen om det blir nå pengar över vill jag kika på nyårsklänning å massa annat gött.. Å de måste bli pengar över annars dör jag, kommer aldrig klara mig den här månaden utan för nu när det är såhär nära jul är det så mkt man vill göra å nästan allt kostar pengar åxå, även om man bara ska följa med någon som vill shoppa så brukar det inte bli att man åker hem tomhänt.

Nu sitter jag här med laptopen i knät å Scrubs på TV:n, blir säkert en film innan jag går å lägger mig men eftersom jag inte får sova nå länge imorn för Soe så ska jag inte va uppe för länge, är ändå apatrött så ah :) Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0