Even when you look away

Igår stog ja å Soe å väntade på valbobussen i typ 1 timme, under den tiden hann massor av folk komma fram å fråga allt å inget. En av dom var Annika Sjöö som dansade med Tony Rickardsson i Let´s Dance, hon ville veta vart hon kunde äta någonstans här i lilla viken.. Jaja när vi äntligen kom fram till Valbo blev det julshopping så nu är vi klara med alla julklappar, känns bra! När vi var där å gick omkring så hörde vi en tjej ropa, Ta han! ta han! .. Sen såg man en kille springa med hennes väska i världens fart. Två vakter å annat folk sprang efter så det blev värsta kalabaliken. Vetinte om dom fick tag i han men jag hoppas det. Hur dum är man inte om man har en gul jäkla jacka om man ska göra sånt då? Då ser ju alla en, pucko..

Det blev en tripp in till Gävle åxå innan vi åkte hem. När vi kom hem kollade vi på IDOL å sjöng HSM-singit. YES att Robin åkte ur, nu är mitt liv bra. Äntligen fattade folket att han inte är bra, han kan inte ta upp tonerna. Han är på samma volym hela tiden å då kan man ju inte bli en idol. Glädjerop från oss där kan jag lova! Vi la oss faktist runt 2 den här gången, riktigt tidigt för att vara oss.

Idag har vi inte gjort så mkt, nu är jag hemma å ska greja för ikväll ska vi till Forsbacka å va med Madelene, Tone å nåra andra från klassen åså. Så nu måste jag välja kläder å skit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0