When you thinking this is the life

Hade riktigt trevligt igår i Trebo med god mat åså.. Jag å Soe slängde oss som hulliganer över alla chokladaskar som fanns där, muums! Det kom nå ungar å sjöng några luciasånger åxå, efteråt åkte de flesta hem till Eva å Lennart men jag å Soe tog en egen liten taxi hem till Soe. Vi var ensamma för en gångs skull på 756år så vi sjöng tills Beck - Annonsmannen började vid 10. Efteråt blev det lite mer sång å vi slog igång massa gamla danslåtar från typ Dr.Bombay å sånna där haha så det blev en del dans där åxå. Innan vi gick å la oss vid 6 kikade vi på lite gamla filmer som vi har spelat in när vi gör typ alltå inget på samma gång ;)

Vaknade 2 idag å bara för att jag sjöng så mkt igår var halsen å allt värre idag så när jag kom hem från Soe la jag mig å kolla på TV, vilket jag fortfarand gör. Tänkte se Wallander - Hemligheten senare så jag hoppas att jag orkar hålla igång tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0