My inhibitions are beginning to let go

Åkte in med Soe till valbo vid halv 11 igår, det var fullproppat så vi fick sitta på varandra. Efter ett tag kom det en gubbe på å vetefan när han duscha sist alltså, fyfaaaan va han lukta piss å alkohol! Åså stod han precis brevid oss åxå så kunde knappt andas, hoppas inte killen som satt brevid oss trodde att de va vi som lukta haha. Jaja när vi kom fram blev det shopping men det va så fullt med folk överallt så vi tog det lite lugnt till eftermiddagen, det var då vi började shoppa lite mer. Käkade kebab å tog en fika mot slutet :) Nu har jag iaf köpt en dansmatta, fast inte HSM för just den som jag ville ha kostade 600kr å de orkade jag inte lägga ut precis då. Annars köpte jag bah kläder å andra grejer.


Skulle följa med Soe till Boänge sen men såklaart gick vi av på fel hållplats så vi gick in i nåt hus å frågade om vi fick låna telefonen eftersom ingen av oss har pengar på mobilen å jaa som tur va var det gamla som bodde i huset å dom gillar ju besök så ah. Dom blev så glada över att ha fått främmande haha men iaf så kunde ingen hämta oss så vi fick gå ändå i det kalla vädret. Vi höll på att frysa ihjäl! Vi kom iaf hem nångång å vi var ensamma ett tag så vi sjöng de nya sing it spelet som Soe köpte, jag vill åxå ha det men kände att det skulle bli så dyrt om jag köpte både den å dansmattan. Det var askul iaf.. Vi kollade på Gothika åxå för den gick tydligen på TV å vi la oss runt 7 tiden.

Har sovit bort precis hela dan idag å kom nyss hem så nu börjar väl min dag kan man säga haha. Å klockan är snart halv 7, great! (Y) Blir väl att inviga dansmattan å kolla på massa TV antar jag, ska iaf bah va hemma ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0