This morning I was alive

Dagen idag har bestått av lite lekar i skolan, julmat å en vandring på stan med en fackla i handen :) Det var både reportrar från SVT å nån tidning som följde efter oss och stannade där vi stod vid konserthuset vid änglarna å lyssnade på Fredriks "fina" tal och sedan Henriks.. Får se om vi är med nån stans sen då haha. Efter allt var klart tog jag å Soe en fullproppad buss hem igen men Soe kom på att hon lära åka tbk igen så hon gjorde de haha å jag åkte hem.. Sen har det inte hänt så mkt mer, jag planerar som sagt en filmkväll med Jennas goda julklapp. Ååh det var nån dag sen jag öppnade chokladkalendern så det blir väl några sånna att trycka i sig åxå :) Fast nu tänkte jag ta en lonley promme till ICA å kolla om dom har ngn rolig tidning att kika i ikväll.. Hatar att gå dit själv för då känns det som att alla tror att jag inte har nå kompisar haha, sånt tror jag jämt. Om jag går ut själv å folk ser mig tror jag alltid det xD Mamma å pappa har åkt till Läkerol på Jöbacks julkonsert så jag blir ensam till 11 - 12 nångång så det blir väl antagligen att sjunga ikväll åxå om inte halsen säger ifrån..

Kommentarer
Postat av: Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

2008-12-19 @ 23:48:34
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Susan

fin blogg ;)

2008-12-20 @ 00:16:18
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0