The winner takes it all

Det blev inget Valbo för mig idag, jag börjar bli lite stressad eftersom jag måste ha klänning å skor redan till imorn kväll! Ja har bombaderat Elin nu med massor av meddelanden att hon måste hänga med imorn så jag hoppas hon gör det åxå. Idag har ja iaf bara kollat på TV åså, men duktig har jag varit åxå för jag har skottat snö från alla våra ställen som det behövs på å de tog typ 1,5 - 2 timmar att fixa det så.. Fast jag gjorde de inte gratis xD Mamma å pappa får betala min klänning å kanske skorna om ja kan tigga rejält. Bra med mutor ibland (Y)

ÄLSKADE
finalen av IDOL ikväll, kollade på den med mamma å både Kevin å Alice var helt fabulous, vinnarlåten passade båda två så det hade vart finfint om de hade spelat in den tsm :) Efter finalen var avgjord att Kevin vann så kikade jag på filmen Bratz, å nej det är inte tecknat ;) Blev inget lussande för mig men jag är glad ändå över att IDOL var så bra! Hoppas min hosta dör ut snart å inte blir värre så jag får lunginflamation åxå, har hört att om förkylningen är "hoppig" så man i ena stunden är bra å sen sjuk kan man helt plötsligt få lunginflamation. Precis så har det varit för mig så shit nejnej så får det inte bli nu när julen närmar sig å allting.. Jag har inte tid att bli sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0