The memories faded away in the dark

Har bara kollat på massa TV idag å inte gjort ett skit. Inte för att jag ska göra ngt heller, inte vad jag vet iaf. Imorn händer det iaf grejer, blir en mysdag i Gävle med Soe. Först blir det shopping å sen mot kvällningen blir det ut å käka å efter det ska vi på Yes Man på bio :) Kommer nog komma hem runt 12 nångång skulle jag tro. Hoppas på att hitta massor av kläder imorn på stan åxå för det behövs tkr jag. Ikväll ska jag iaf se En galen dag i New York med Olsen-tvillingarna. Tur att Soe skrev det i bloggen annars hade jag missat den, thanks! Den börjar ju kvart över 5 så kanske ska ta mig en stund på dansmattan nu, den är helt psyko för den bangar ur å jag fattar nada men jag ska försöka lära mig haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0