That´s the way it it

Skolan har vart skaplig idag, på lunchen fanns det ingen plats till mig, Soe å Jenna i matsalen så vi fick sitta inne i lärarnas fikarum haha xD Efter skolan knata jag å Soe lite på stan, jag lämnade tbk min äckelfula tröja som jag köpte i måndags å ist köpte jag två andra enkla tröjor, en grå t-shirt som var iaf finare än den gamla å ett svart slappt linne. Båda från Cubus. Nu ska jag å mamma sätta igång någon film, sen kanske jag badar om jag inte är för trött å sen ska jag sova. Håller redan på att dö! Imorn äre uppvisning av teatern å shit va nervös jag kommer vara när vi ska spela upp. Nu orkar väl inte hjärnan bry sig eftersom det är imorn men när det väl är då kommer den bli hyperaktiv elr ngt.. OMG! Iaf helg sen så om vi gör bort oss har väl folket förhoppningsvis glömt de under helgen får jag hoppas. Jaja finns inte mkt mer å säga, slänger nog in lite snygga outfitbilder från imorn åxå på mig Soe Jenna å Amanda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0