So much for my happy ending

Kunde inte somna igår, bah låg å vred å vände mig i sängen å vips några timmar senare somnade jag äntligen! Skulle gärna sova ett låångt tag till men äre skola så äre, har ju trots allt fått vart ledig två dagar nu :) Ska snart möta Soe på RC å sen ska vi ha julmys i skolan, yeey! Vetinte riktigt vad julmyset innebär men det får jag väl reda på snart..

Tänkte bara berätta om en grej jag läste på någons blogg igår.. Nu under de senaste dagarna har många blivit uppringd av det här nummret --> +88213213608 och det är typ värsta bluffen hehe, om man ringer upp för att kolla vem det är så kostar det 150 - 200kr i minuten å det är riktigt svårt att få tbk dom pengarna om man har råkat ut för dehär. Vetinte om det kostar ngt om man bara lyfter luren medan dom ringer men ah, så passa er för dehär nummret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0