Melodifestivalen 09

Läste listan på tvplaneten.se..
 

GÖTEBORG - deltävling 1, 7 februari 2009

Disconnect Me - Marie Serneholt

Jag tror på oss - Scotts

Med hjärtat fyllt av ljus - Shirley Clamp

Snälla, snälla - Caroline af Ugglas

Stay The Night - Alcazar

Tick Tock - Nina Söderquist

Welcome To My Life - Jonathan Fagerlund

You're My World - Emilia


SKELLEFTEÅ - deltävling 2, 14 februari 2009

1000 Miles - H.E.A.T

Hope & Glory - Måns Zelmerlöw
Jag ska slåss i dina kvarter! - Lasse Lindh och Bandet

It's My Life - Amy Diamond

Kärlekssång från mig - Markoolio

Never Been Here Before - Jennifer Brown

Show Me Heaven - Lili & Susie

What If - Cookies' n Beans


LEKSAND - deltävling 3, 21 februari 2009

Alla - Sofia

Baby Goodbye - E.M.D.

Du vinner över mig! - Mikael Rickfors

Här för mig själv - Maja Gullstrand

I Got U - Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox
Så vill stjärnorna - Molly Sandén

The Queen - Velvet

You're Not Alone - BWO


MALMÖ - deltävling 4, 28 februari 2009

Du är älskad där du går - Susanne Alfvengren

Esta noche - Next 3

Higher - Star Pilot 

Killing Me Tenderly - Anna Sahlene & Maria Haukaas Storeng

La voix - Malena Ernman

Love Love Love - Agnes

Moving On - Sarah Dawn Finer

Sweet Kissin' In The Moonlight - Thorleifs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0