Jump up to the party and get down again

Började som sagt 12 idag med idrott, sen hade vi lite kort matte innan vi slutade. Jag å Soe gick till Gevalia för att ägghuvvet Elin sa att man kunde köpa typ marabou, cloetta mm billigt där men inte fan fanns det någon affär där eller haha.. Jaja fick skämmas lite där när ja kommer in å frågar efter någon som inte ens finns. Nu är jag hemma å mamma fyller år så snart kommer det väl lite mer folk så blir det väl fika å sånt.. Jag fick hem skolkatalogen idag iaf men det är väl ingen nyhet att den kom eftersom dom flesta fick den igår.

Ashärlig dag imorn åxå föresten, bara en lektion eftersom matten är inställd :D HURRA HURRA!


Kommentarer
Postat av: madelene

skojar du med mig? är matten inställd! Nu blev iallafall min kväll lyckad! (:

2008-12-10 @ 21:30:03
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0