Julafton

Vaknade halv 12 idag typ å gjorde mig iordning, käkade julbord med familjen och inväntade sedan Kalle Anka :) Efter det kom tomten haha så jag slet upp mina julklappar och det här va vad jag fick:

Schampoo, balsam å inpackning från PHC
Bok - Stora Sångguiden
Inspelningsmaskin som ser ut som en mick ungefär
Ljuslykta å ljus
Depend stärkande vård kit
Depend nail and body decoration kit
En grej som är en apa som blåser på nageln så den torkar nymålat nackellack
Kosta Boda glas
Aladdin ask
Kort innejacka från Gina Tricot
Facewash och facecream från Benefit
Abba singstar
High School Musical 3 - Sing it
Alyssa Ashley Vanilla, parfym och hudlotion
Nikon - extra objektiv
Godis
Pengar
Smågrejs


Kommentarer
Postat av: janina

tack god jul på dig med! :D

2008-12-25 @ 11:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0