Jingle all the way

Har haft 4 timmars svenska idag. Började dagen med att spela upp teatern. Fick 20min på oss att repa å byta om men kul liv att vi inte hann träna igenom mina repliker så jag glömde ju en del så det blev mycket fel där, jag fick in världens asgarv, sången blev kalabalik å jag hatade vårt framträdande helt å hållet.. Resten av lektionen skulle vi jobba med ett reportage så vi fick 3 timmar på oss att vara ute å leta på den fakta vi behövde till arbetet. Jag å Soe gick till Mix Megapol men dom öppnade inte så vi vandrade vidare till Rix fm å där fick vi komma in. Nu kanske man har en proaplats där åxå :) Finfint! Efter besöket mötte vi upp Jenna å Amanda på donken å sen götta vi i oss.

Nu är jag hemma igen men nu måste jag ta tag i att städa rummet för mamma fyller år imorn. Sen ska jag kila iväg till ICA för jag bara måste ha gul kiwi, så sjukt gott så man dör! Börjar 12 imorn som tur är så tar cirkus halv 12 tåget in. Alltså blir det lång sovmorgon å då är det lika med en lång kväll :)

Kommentarer
Postat av: madelene

tyckte ni var riktigt bra! (:

2008-12-09 @ 19:36:08
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: Emmi

haha tack, bra att någon tycker de iaf :)

2008-12-09 @ 21:42:48
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0