I was born to be me

Somnade nångång runt halv 6 ändå igår, jag å Soe satt å hade damp hela natten haha xD Askul! Idag har jag jätteont i rumpan, klanten bingbong halkade. Elin å jag var påväg till ICA å då höll hon på att ramla så jag skulle vara snäll å hjälpa henne men då ramlade jag ist hahaha.. Ramlade ungefär som Björn Gustavsson satte sig när han var "full på glögg".

Idag ska jag å Sussi iaf åka in till Valbo en sväng, det har blivit lite utav en tradition att göra det när hon kommer hem. Får se om jag hittar ngt men jag ska spara de mesta av pengarna till mellandagarna ;) Hostar fortfarande som en gris så hoppas det går över snart, har ju vart sjuk i 2 veckor nu snart så orkar inte hosta nåmer nu, känns uttjatat elr nåt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Bara du länkar till tävlingen så är du med! :)

2008-12-22 @ 19:14:52
URL: http://linneabrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0