I love the wind but I hate the sound

Var å hälsade på hos familjen Westman med Sussi innan vi åkte å hämtade hem kinamat :) Riktigt gott eftersom jag va så hungrig när jag inte hade käkat nå på hela dagen.. Efter maten blev det familjemys med en film, A perfect day. Nu tänkte de andra gå å lägga sig så nu börjar väl min kväll kan man säga haha. Jag tänkte se High School Musical 3, Twilight, Bratz å kanske nåra till om jag ens orkar hålla mig vaken till alla dom. Jag ser alltid filmer om å om igen, å även fast man vet vad som ska hända kan man tro att det ska sluta annorlunda haha.. Har lånat lite engelska tidningar av Sussi åxå så blir väl lite läsning åxå innan jag slocknar. Längtar till slutet av Kalle Anka imorn för då börjar julklappsöppningen ;) Can´t wait!


Kommentarer
Postat av: Carita

aw, twilight är underbart bra! :*

2008-12-24 @ 01:52:16
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0