I feel it every day and all the time

HIttade inget speciellt i Valbo, Sussi köpte en fin klänning iaf som jag blev lite avis på ;) Men jag satsar på mellandagsrean ist haha. När vi kom hem tog det en stund sen plingade Helena Daniel å morfar på så blev det en minijulafton eftersom Helena å Daniel dissar oss på onsdag. Nu har dom dragit hem för en stund sedan å jag såg att Soe hade messat å frågat om jag ville umgås med henne ikväll eftersom hon är ensam så jag drar mig ditåt strax :) Får se vad vi hittar på för skoj, sjunga är iaf en av grejerna vi kommer göra. Det är jag 100% säker på!


Kommentarer
Postat av: Helena

Så du dissar familjen ikväll??? ;) haha

2008-12-22 @ 21:47:58
Postat av: Emmi

Japp haha men jag är iaf hemma under juuul! ;)

2008-12-23 @ 17:26:21
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0