Get ready and get set but don´t go

Idag har jag inte gjort mycket alls, kollat igenom lite bilder från i somras å mama mia va jag längtar till nästa sommar! Den här sommaren var helt perfekt, älskade att campa med Soe. Det var sommarens höjdpunkt och nästa sommar kanske vi satsar större än Medskogssjön ^^ Har sjukt många minnen därifrån som jag å Soe kan garva åt dagligen haha. Kommer ihåg för några veckor sedan när vi satt på bussen hem från Ockelbo när vi råkade åka fel.. Då dök flera campingminnen upp som var värda att garva åt! Längtar även efter att bara kunna gå ut om mornarna å flyta runt i poolen på en madrass.. Åååh jag vill bli brun, ser ut som ett spöke nu juh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0