Everyday means something new

Ja igår va jag å Soe i Gävle, åkte in vid 2 tiden å började shoppingen. Jag hittade inte ett piss! Vi gick till Roma å käkade innan vi drog in på bion. Filmen Yes Man var grymt rolig men som vanligt garvade vi bara när ingen annan gjorde det, å då var det inte ens nå roligt att garva åt haha. Vi kom iaf hem till Soe runt 12 tiden, satt å snackade å sen gick vi å la oss.

Vaknade halv 12 idag, drog ner på stan för lite småstadsshopping :) Köpte en del grejer iaf så nu kan jag känna mig nöjd även fast jag inte hittade ngt i Gävle. Vi gick iväg till donken å käkade å sen kom pappa å hämtade mig. Nu sitter jag bänkad framför TV:n å det är väl ungefär det som händer ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0