When you say nothing at all

Efter att jag å Soe kom hem från vår semester-tripp har jag inte haft mkt lust att skriva blogg, jag har mest vart med Soe å vi har sjungit, kikat filmer (bland annat TVÅ skräckisar, House of Wax å REC) å typ bah levt livet kan man säga förutom att vädret förstör ALLT! Lixom snart ska man ju börja i en ny skola, hur kul äre då å komma dit om all brun färg has gone away? Not! Menmen, idag vaknade jag å Soe med ett rus vid halv 2 ungefär, fan där va den dagen bortsoven! Kan ju ha varit för att vi la oss vid 9 tiden på morgonen xD Fattar själv inte hur vi orkar men jag tror att vår trötthetskänsel har försvunnit. Fast på dagarna kommer den dock tbk :/ :P Kanske är på tiden att ändra vanorna lite med att lägga sig åtminstånde nån timme tidigare haha.. Aja som sagt vaknade vi halv 2 å då drog vi oss mot Donken för brunch å sen mot Willys för att inhandla Energidrinkar :) Supergott varje gång, sitter faktist å slurpar i mig en just nu (Y)

Sussi är hemma från London nu åxå :D Mkt trevlans att träffa henne igen..

Nu ikväll har familjen Pettersson gjort varma mackor i ugnen, minus Helena:/ :P Blev mkt goda kan jag lova å efter det messade Elin mig att jag skulle hänga med henne å gå ut med Alice. Gick runt i området till typ 1 å sen blev det infärd mot datorn. Ska strax försöka sova elr om jag läser en tidning från London som Sussi tog med hem. Får se vad som händer imorn, antingen hänger jag med mamma, pappa å Sussi ner på stan å fixar lite smått å sen vidare till morfar elr så blir jag nog bara hemma å degar för mig själv elr nåt sånt. Är sjukt taggad på att sjunga så vem vet, kanske blir ngt i den stilen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0