When the bell rings

Kikade på New York Minute och Fjorton Suger innan jag la mig så klockan måste väl ha blivit nånstans kring 4 - halv 5..

Ska strax åka till valbo å kolla på höst eller/och vinter jacka med mamma, ska även köpa en miniräknare som kommer behövas på mattelektionerna senare. Börjar som sagt imorn så jag ska köpa pennor, sudd, block å sånt med Soe imorn innan vi åker dit. Blir väl inte direkt en skoldag så det känns inte som att vi börjar imorn ändå tkr jag fast det ska ju bli rätt roligt ändå å checka in skolan :) Ända gången jag har varit där inne va när det var domstolarna, då kikade klassen på typ 2 rättegångar där.

Ska försöka lägga mig i tid idag fast vi börjar 3 men man vill ju inte komma dit å gäspa hela tiden precis haha.. Blir väl nåt inlägg senare åxå skulle jag tro! Tjohej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0