Sometimes I walk a little faster

Vaknade hos Soe idag runt halv 12 tiden å då klev vi upp å käka frulle å sen snackade vi ett bra tag inne i Soe´s rum innan jag cykla hem vid halv 4 typ.. Då var morfar här så mamma å pappa grillade hamburgare :) Asgoott! Sen kikade jag på Bring It On - All or Nothing å efter det Cow Belles med syskonen Aly & AJ. Nu har jat precis tagit en dusch å använde ett prov från tidnignen Elle, ngt för Skandinaviskt hår :) Det visar ju sig om det var bra elr ej.. Nä nu ska jag kika lite mer på TV sen läsa lite Elle innan jag tar mig ett besök hos John Blund eftersom det är skola imorn, usch orkar inte å imorn börjar vi gå efter schema fast iof ska det ändå inte vara så jobbigt så ah men det är de med att gå upp tidigt om mornarna :/ :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0