A-aa-ha

Vaknade halv 7 idag å gick upp å fixade mig klar för skolan, åkte med tåget in vid halv 9. När vi kom dit började vi med studieteknik. Sen vart de lunch å efter det fick vi höra lite regler om våra datorer som vi får imorn :D :D Vi slutade tidigare idag så jag å Soe gick ner på stan innan vi åkte hem igen, vi köpte varsin laptop-väska eftersom man inte får ta hem dom imorn om man inte har nå skydd! ASSNYGGA haha. När vi var på väg mot tågstationen stoppades vi när vi skulle gå över vägen, det va nåra tjejer som frågade om vi skulle gå över gatan, vi sa ju såklart JA. Då sa dom: Får vi lov att bära över er? Man bah jaha ah visst kör på.. Så vi slapp gå över gatan haha xD Tågen gick som vanligt tjugo över 3 så vi tog det :) När vi klev av mötte vi idrotts-Anna igen å SO-Conny från söder! hahaha.. Jag å Soe snackade massa hemma hos henne innan vi åkte åt mitt håll, hon skulle på träning och jag skulle hem :)

Nu kikar jag på TV som alltid men eftersom vi börjar 1 imorn kan jag va uppe lite längre ikväll :D HÄRLIGT! Imorn ska vi knäppa kort å hålla i nå namnskyltar som att vi våra fångar på ett fängelse. De är för att lärarna ska kunna lära sig namnet på oss fortare haha! Som tur är ska vi bara göra det å få datorerna å sen kan vi åka hem så ah det kallar inte jag för en skoldag så nu säger vi att vi har helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0