Life´s what you make it

I fredags natt drog jag igång med städningen och blev väl klar runt 2 typ, då fixade med facet å så innan jag la mig i bädden. När jag precis hade somnat ringde mobilen för fullt men tydligen var jag helt borta å jag fattade typ inte vilken knapp ja skulle trycka på å skit så jag råka trycka på upptaget 3 -4 ggr haha xD Det var Soe som ville ha tag i mig för att veta om vi skulle åka till Valbo tidigt elr inte. På lördagsmorgonen vaknade jag av mobillarmet vid halv 11 å då hade Soe skickat ett mess åxå så det var först då jag fattade att det kanske var tajm att snacka med henne hehe..

Innan jag var med henne åkte jag ut med pappa på motorcykeln, vi åkte å käkade en varsin macka å kika runt lite innan vi åkte hem igen. Då ringde jag Soe å vi drog iväg till valbo med halv 4 bussen :) Vart bara REA för oss så jag köpte gula tygskor från Din Sko för 49kr, lila overknee-strumpor för 39kr och ett grått skärp för midjan för 29:50kr fån H&M. Alltså handlade jag bara för lite över hundralappen haha. Soe köpte rosa tygskor från samma ställe, tights å blåa overknee-strumpor från Lindex.

Efteråt gick gick å gick vi ännu mer tills vi kom till en resturang, jag åt kebabtallrik å Soe åt pizza. Det var typ asgooott! Tog bussen hem vid halv 7..

När vi kom hem fixade vi oss å bytte om å allt innan vi frog oss mot Café Fredo. Vi köpte oss en cola å satte oss för att snacka lite å gå å anmäla oss till karaoketävlingen, haken där var bara att man lära vara 18år å vi har ju ngt år kvar dit kan man säga så det blidde ingen karaoke för oss inte :/ Men vi satt ändå kvar å kikade på folket där, kändes precis som att man var på en uteklubb haha men tiden gick snabbt för vi droppade in runt 8 så redan vid 10 tiden fick vi inte vara kvar, fan vi som försökte gömma oss där i soffan så vi kunde sitta kvar å kolla på alla deltagarna men nejdå vi skulle tydligen hem haha ;) På vägen hem körde vi en klassiker från filme Heartbreak Hotel, när dom var fulla så sa dom ju: Varför fick vi inte följa med dom hem? För vi va för gaamla! Å med väldigt vackra moves till de.. Hade askul å folk måste ha trott att vi inte mådde bra hahahaha! När vi kom hem igen till Soe gick vi ut å gick för att kanske hitta ngt att göra men det fanns inget kul därute så vi gick in igen runt 3 tiden typ, då gjorde vi en varsin atcho-tallrik som vi käkade medan vi kikade på början av Angel. Båda var rätt så trötta efter maten så vi stängde av filmen å sov..


Kommentarer
Postat av: /SB

TYP ASKUL KVÄLL DENNA GÅNG, DEN SKA GÖRAS OM :D

2008-08-31 @ 20:14:56
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/
Postat av: Emmi

Kan man lugnt kalla det, alltid roligt att ta en cola med sin bästa vän you know ;) plus allt runt omkring colan då åxå såklart! (Y) :D

2008-08-31 @ 20:29:58
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se/
Postat av: /SB

hahahha Instämmmer helt :D

2008-08-31 @ 21:20:04
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0