Close your eyes and count every minute

Blidde inte att vara med Soe men vi hann med att träffas vid ICA iaf å snacka å köpte lite kvällssnacks å så :) Efteråt roade jag mig med att kika på en American Pie film..

Snart börjar skolan igen, so sad but so true.. Fast ändå ska det bli rätt grymt eftersom vi ska "få" en laptop, bli erbjudna en business resa inom Europa å massa häftigt som sagt, vad jag har hört är skolan rätt slapp men det avgörs ju.. Ska införskaffa lite block å sånt på måndag förmiddag med Soe innan vi drar iväg mot skolan vid 3. Hoppas verkligen att TBS är bra så att man inte vill byta nästa år, men nej det tror jag knappast att jag kommer göra..

Jaja nog om det nu, har ju faktist lov nån dag till :) Imorn har jag inte kommit på vad jag ska göra än men jag måste ta tag i att färg håret nu så att ja kanske borde göra något sånt då. Ska även färga ögonbryna lite granna eftersom mina ögonbryn inte passar så sött till brunt om man säger så :/ Neej nu är jag rastlös, ska kika på lite kläder från typ ellos å massa nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0