If we were a movie you be the right guy

Ååh Herregud vilken bra dag, typ inte ett dugg likt en skoldag. Satt vid datan, hade en halvtimmes lektion om progressen, spela in reklamfilmen, lunch å sen vart de krångel. För att få in videofilmen på datan var man tvungen att ha en sorts sladd så vår Education Manager åkte å köpte en sådan men då funka det inte för man lära ha ett kort med ett speciellt program till datorn så medan Henrik som är vår EM frsökte fixa å filura med dedär satt vår reklamkampanjsgrupp å kikade på vad som visades på TV:n i underhållningsrummet, Saltkråkan haha xD Ingen orkade byta föränn 777år senare. Då blev det lite MTV innan vi fick klart för oss att det inte gick med filmen, så vi körde igång vår redovisning för Daniel (vår handledare) å visade reklamfilmen på videokameran. Dessutom var den oredigerad :/ men aja! Vi slutade tidigare än 3, tio över 2.. Så det blev bussen för mig å Soe ist, man var typ asglada eftersom nu var det klart att vi vart lediga imorn FYFAAN VA SKÖÖNT!

När jag kom hem snackade jag lite med mamma å nu kikar jag på TV som vanligt, ikväll blir det en grym slappkväll å imorn ska jag sova sova sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0