If you don´t know me by now

1. Vad/vem fick dig att skratta idag? ett sjukt dåligt TV program
2. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov som en ostucken gris
3. Vad gjorde du för 30 min sen? käkade
4. Vad hände dig 1993? så bra minne har jag inte..
7. Vilken färg är din hårborste? all black
8. Vad köpte du sist? en t-shirt från JC
9. Vad fick du senast i present? en upplevelse av Soe till den 11 oktober ;)
10. Vilken färg är din dörr? vit
11. Var förvarar du dina pengar? i min lilla väska
12. Hur var vädret igår? äckligt
13. Var kramades du sist med? Elin
14. Vad ser du fram emot? den 11 oktober ofcourse!
15. Vad är 15? ett nummer om jag inte minns fel
16. Vilken skostorlek har du? 37-38
17. Vill du klippa dig? ja fast inte på längden då
18. Är du över 25? nope skulle inte tro de
19. Pratar du mycket? om jag har lust
20. Kollar du på O.C.? absolut
21. Har ditt namn ett "x" i det? inte sist jag kollade
22. Känner du någon som heter Steve? nej
23. Hittar du på egna ord? alltid (Y)
25. Är du en typiskt svartsjuk person? inte typiskt direkt
26. Vad har du för mobil? sony ericsson W890i
27. Vem ringde dig sist? Elin
28. Biter du på naglarna? snarare river
29. Har du lockigt hår? nej :(
30. Vilken konsert ska du på härnäst? HSM i Globen 11 oktober med Soe :D
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
..
33. Vilket ord säger du ofta? haha ett ord som nog inte ska nämnas
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'? what?
35. Ska du jobba imorgon? nejnejnej!
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Soe fast på msn
37. Vad borde du göra nu? färga håret
38. Har du något smeknamn? Emmi
39. Sover du mycket? nja skulle inte påstå det direkt
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? The hot chick
41. Vad ska du göra på lördag? slappa är mina planer just för tillfället
42. När var du ute sist? gick å hämta posten imorse om det räknas? xD
43. Har du gråtit idag? näpp
44. Är du en glad person? ja oftast
45. Har du roligt nu? knappast!
46. Vad äter du helst? choklad ;)
47. Vem var du med sist? Elin
48. Vad heter din mamma? Inger
49. Vad är hela ditt namn? Emelie Sofia Pettersson
50. Tycker du om någon just nu? In my dreams maybee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0