That´s what dreams are for

Efter skolan idag hade jag världens huvudvärk :( Jag fipplade lite med datorn å kikade på lite TV-program innan En prinsessas dagbok började klockan 9 :) Kanske kan det bli så att jag tar ett fopp i poolen innan jag lägger mig eftersom pappa sa att det var 25 grader där nu.. Låter wonderful men jag vetinte om jag orkar än. Imorn börjar jag 9 som vanligt så jag blir väl inte uppe allt för länge, har faktist börjat vant mig med tiderna nu. Mornarna är det väl lite sisådär med men ah kvällstiderna iaf :P Är typ assugen på att shoppa nu men egentligen ska jag spara mina pengar to a special place haha.. Kanske kan köpa ngt litet iaf hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0