How am I supposed to breathe with no air

Efter att Soe åkte hem idag mötte jag Elin för att gå hem till hennes pappa å kolla om jag hade min ipod där, den är borta å jag vetinte alls vart :S Blir galen! Den var ju såklart inte där så jag gick hem igen efter ett tag å kikade på TV, bl a programmet Tre Önskningar, det var en lady som hade en ryggrad som var vriden som en kringla å hon var lam. Hon bah väntade på att hon skulle bli lam upp till halsen å dö :/ Alla läkarna hade sagt att de va hopplöst att göra ngt tills hennes 3 barnbarn skickade in en önskan till programmet, ett julmirakel att hon skulle kunna gå igen. Då var det äntligen en läkare som sa JA så en operation genomfördes å sen kom hon å gick på en stor röd matta i publiken, shit så underbart det måste kännas!

Ikväll blir det nog TV å fixa naglarna lite granna med en ny färg. Ska kanske ha lite ansiktsgrejs å så men annars finns det en dag imorn åxå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0