My darling you

I fredags åkte jag in med Soe till CF, vi släpade med oss benen runt om i stan å kikade i olika stånd i affärer. Båda köpte varsina chinos fast olika sorters modeller.. Sen köpte vi en varsin väska för 100kr åxå som man kan ha till skolan :) Sikket kap! Innan vi åkte hem såg vi att man kunde sjunga i ett Mix Megapol-tält så det fastnade vi för å rätt som de var stog vi där å sjöng, Jag ljuger så bra.. När vi va klar hade ju såklart folkmassan blivit större å alla klappade händerna, var faktist riktigt roligt! :D Vi fick välja om vi ville ha en film elr en t-shirt eftersom vi hade vågat sjunga så vi valde t-shirten. Vi kikade på Amanda Jensen lite snabbt innan vi åkte hem å stojjade å skojjade!



I lördags blidde det att tare lugnt på dan å på kvällen umgicks vi med David å Johanna, på natten såg vi både lodjur å räv å området men gick runt där ändå.. La oss rätt sent som vanligt efter att ha kikat på Just my Luck.

Vaknade HALV TRE igår å dog för klockan var så mkt :S Gick å köpte pizza som vi delade på från Milanos. Hyrde film till kvällen, Juno. Har sett den men den är så himla bra så det blidde den iaf! På slutet av natten var så så himla trötta så vi satt å gjorde typ pruttljud med armen å halsen hahaha xD Man såg ut som om man hade typ massa stora problem i skallen..

Idag gick vi upp vid halv 11 typ :/ hade typ asont i huvve å va sjukt trött. Hade inte så mkt att göra så att jag åkte hem runt halv 1 typ.. Men dum som jag är så glömde jag mobilen hos Soe :( När jag kom hem åkte jag till ICA å lämnade tbk filmen som vi hyrde å Elin var snäll å hängde med mig dit. Efteråt gick vi hem till hennes mamma å lagade ihop spagetti å köttfärssås, badade vovven Alice åså försökte Elin lära mig att dansa lite fin-dans, hopplöst asså!

Hade tydligen fått ett sms att jag ska hämta ut ett paket på ICA, det är min nya mobil :D Soe ska hänga med å hämta den snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0