Super Trouper

Har nyss kommit hem från en bio-kväll med Soe, Mamma Mia som jag nyss nämde. Filmen var typ asbra så om ni inte har sett den äre bah å åka till närmsta biograf å kika. Jag var ju på musikalen Mamma Mia i sthlm för ngt år sen å filmen var bättre fast de va typ precis lika iof :) Jaja sjöng med lite smått i låtarna å jag å Soe hade en stor lust att ställa oss upp å dansa men precis när vi tänkte det så slutade låten, fan tänkte vi! 

På vägen hem ringde jag Elin å frågade om hon kunde hänga med en snabbis till ICA som skulle stänga om typ 10 min, snäll som hon är mötte hon mig utanför och jag kunde äntligen köpa mitt naturgodis. Typ 60 spänn gick det lös på :S Vi stog å snackade en stund innan jag fortsatte vägen hemmåt igen..

Nu tänkte jag kika på en till film å käka mitt lilla godis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0