Stand up and speak for yourself

Har nyss kikat på Legally Blonde 2 :) Nu tänkte jag forma till ögonbryna lite å kanske färga dom. Imorn tänkte jag kanske köpa some färg till håret eftersom det typ inte har ngn färg mera :/ Ser verkligen förjäkligt ut! Innan det är dags för bädden tänkte jag nog hinna dra på mig en ansiktsmask å ta bort de gamla nagellacket å måla nytt haha! Tar nog ett tag dedär menmen man lär ju njuta av uppesittartiden så länge den varar innan det blir allvar med skolan igen. Nu ska jag verkligen inte slarva med tider å allt, NEJNEJ nu ska jag vara lite serious här (Y)

Imorn bär det av till City Festen igen med Soe :) Inte så mkt pengar men jag får leva på de jag har, ska iaf ha en väska där för alla kostar 100kr å de kan man ju alltid lägga ut om det gäller väskor :) Amanda Jensen ska vara där imorn åxå å sjunga så henne blir det nog av att ta en titt på..


Ska fortsätta med all beuty nu å ja ha en trevlig kväll/natt nu allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0