Premiär på City Festen 2008

Sov över idag som vanligt, hade klockan på 11 men vaknade typ kvart över 12. Skulle möta Evve på RC halv 2 å jag skulle hinna göra massor av grejer innan, hade inte valt kläder, skulle sucha, sminka mig å käka ngt :S Stressad! Menmen jag kom försent å bussen hade precis gått! De va nåra tyskar som hejjade på mej åxå haha dom va roliga.. Vi tog bussen vid 2 ist å när vi kom in till Gävle blidde det att gå runt i affärer å kika i olika stånd xD :P Blev en Langos där imellan å då kom Sussi förbi å checka läget :)

Efter maten blev det mer affärer å stånd men lyckades jag köpa ngt? NOT. Evve hann få med sig parfymer å en innebandyklubba iaf haha..

Efter ett tag träffade vi Jenna å Bella så vi gick å tog oss en fikastund med dom på Coffee House. Blev kladdis å cola för mig :) Efter en stund träffade vi även Marina så vi gick runt där tills bussen skulle gå halv 10. Mamma hämtade mig vid RC å nu är jag hemma å sitter här med världens godaste glass i handen, Sundborn Vanilj :D Mm Lovely! Nu blir det nog film som vanligt så kommer väl Sussi hem nångång inatt åxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0