Like a fallen angel, you´re here

Höll på att somna på tåget imorse för det va så avslappnande å härligt, men när man njöt som mest var det 5min kvar på resan :/ När vi kom till skolan gick vi in i klassrummet först å hade upprop innan vi gick en bit till bussen som skulle ta oss mot Hemlingby. Jag hade redan fått skavsår kände jag så det var ju inte en bra början på en dag då man skulle vara ute :/ När vi kom fram gick vi mot ett vindskydd, där delades vi in i 2 grupper eftersom vi är så många. Vi hade lite olika namnlekar som var typ omöjliga men det gick hyfsat :) Roligt vare iaf å man behövde inte skämmas som man trodde man skulle göra eftersom man inte känner så många än. Efter det vandrade vi ut på tipspromme å jag gick med Anni och Frida :) Sjukt snälla! Tyvär kunde vi inte så många frågor men kul hade vi ändå! När vi kom tbk till vindskyddet hade korvgrillningen satt igång så jag satte mig med Soe å Jenna å käkade å drack cola :) Typ asgott!.. När alla var klara så drog vi oss mot skolan igen med bussen, där satte vi oss i klassrummet å en efter en kom lärarna in å presenterade sig för oss på sina egna vis.. Slutade typ nån gång kring 3 tror jag de va å sen gick jag å Soe till ICA å köpte en varsin cola å chokladbollar för tåget gick om typ aslänge så det skulle ta ett tag innan man kom hem igen å vi var grymt hungriga redan. Tåget gick 18min över 3 å när vi kom hem gick vi till Soe å lämnade lite grejer.

Sen gick vi mot stan, Soe tänkte köpa en parfym som hon har letat efter men den verkarinte vilja finnas så hon gav upp uoppet å köpte en annan ist :) Lukta lika gott den med! Jag kikade efter slip-in skor men alla är så dyra, jag behöver ett par nu kan man säga eftersom jag har skavsår på båda fötterna så det gör ont som in i .....! Men nejdå, för dyra så jag köpte aldrig nåra :( Miss my shoes! Ska iaf ha ett par snart, kan inte leva utan sånna, hemskt juh.. Köpte iaf en hudsak som har tagit slut här hemma. Nu ska jag duscha sen sova..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0