I will love again

I fredags hämtade vi datorerna då och knäppte kortet, efter det satt jag å Soe kvar för att testa så att internet funkade å allt.. Funkade inte då men nu funkar det för mig iaf. Missade 20 över 3 tåget så det blidde halv 4 bussen ist, funkar ju de å. När vi kom tbk till sandviken åkte jag hem å fixade lite innan jag åkte tbk till Soe, vi satt hemma inne i hennes rum hela kvällen å in på natten eftersom både David, Johanna å Soes morbror var hemma :/ Vi la oss runt halv 3 tiden så det blev inte så grymt sent iaf :)

Vaknade typ nångång på lördagen och åkte till Enen för att köpa kakor, sen tog vi cyklarna å körde till Grisen (en brygga) å där hade vi a grrreat time! Blev lite kortknäppning åxå :) Vi hade cola med oss å kakorna vi köpte så vi fikade medan vi sjöng å dansade där på bryggan haha! Askul lovar jag.. När vi kom hem igen blev det full fart på oss ;) elr så inte haha (A)

Vaknade tidigt på söndagsmorgonen, typ 8 pga av att Soe hade match. Synd bara att inte hon hade turen med sig, hon kände sig inte så bra så hon var inte med :/ Vi käkade lite frulle å snackade ett tag å sen åkte jag hem. Då satt jag vid datorn å sen följde Elin med mig till ICA där jag hämtade min mobil igen eftersom det var fel på den sist jag hämtade den. Senare blev de duschandeför min del å efteråt blidde det bädden :)

Idag
åkte jag å Soe till skolan med det vanliga tåget, det var lite sent pga av att nåt tåg hade typ gjort ngt vid Avesta/Krylbo. Vi hann typ precis men såklart klassen satt inte i det vanliga klassrummet så vi vandrade in å tänkte sätta oss men nejnej det var fel så snabbt ut igen å in i ett annat klassrum. Då gick vi iväg till Stadsbibloteket å letade på böcker, Soe Jenna å jag satte oss efter ett tag å ett par asbekväma fotöljer å läste (typ för första gången på 777år). Jag läste en rätt bra bok om en vampyr å nån mördare å en ungdoms klass.. Efter ett tag gick vi tbk till skolan å i klassrummet satt typ hela klassen å gjorde alt möjligt på datorerna så vi gjorde samma sak, vissa kikade på lite bilder haha ;) Vid halv 12 tiden tog vi lunch å efteråt hade matte, det var typ askul å vi satt i grupper å gjorde 5 kluringar. Jag var med Soe Jenna Malin å Amanda å vi var nog dom som hade den bästa humorn där för vi satt och asgarvade hela tiden! Vi var iaf klart bäst å vi slutade halv 3. Åkte hem 20 äver 3 å följde med Soe en snabbis, vi snackade lite å sen åkte jag hem. Där blev det massa TV å skit å nu vid 8 elr va det va börjar Mean Girls, har sett den 100 ggr men den är bra så ska kanske se den :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0