Don´t you just looove this

Igår kväll åkte jag å hämtade mobilen på ICA. Såklart när jag kom hem och vill börja använda den så ska det ju alltid vara ngt fel, det fanns inge svenska på den så nu måste vi skicka tbk den så den får nåt program i sig..

Senare igår kväll mötte jag Elin å Alice igen, sen följde jag med Elin hem å somnade där.. haha så idag gick jag hem runt halv 2 å då var jag ensam så jag kikade på massa TV-program å fixade lite granna. Mamma å hennes kompis Ingela hade åkt båt idag så nu när dom kom hem nyss fick jag lite choklad :D Mumma!

Skickade nyss iväg ett mail till TBS så hoppas de svarar nu innan måndag! Ikväll händer det väl inte så mkt mer än att kika på TV å slappa runt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0