Don´t go wasting your emotions

Jag å Soe åkte med 8:28 tåget imorse och det gick på 20 min så vi har bestämt oss för att ta det varje dag nu :) Dagens första lektion var väl så där, källkritik innehöll ju typ bara saker man redan visste som att man inte ska tro på allt man läser å sånt.. Med lite raster imellan fick vi lunch vid halv 12, mkt mkt mkt bättre mat än på Söderskolan. Asgod kycklingsallad på sidan å aah! Fast jag saknar ändå Söder :/ :P Vid halv 1 hade vi som sagt mentortid, vi gjorde lite presentationsövningar å sånt å det var ganska kul faktist :) Vi slutade tidigare, klockan 2. Soe skulle in en kortis på nån affär för att köpa leggins, själv hade jag 31 kr så det blidde inget för mig :P

När vi skulle hem gick vi in på ICA en snabbis å köpte chokladboll till tågresan hem, vi gick å fatta inte riktigt vilket tåg vi skulle på så vi åkte hem typ 20 över 3 :/ När vi klev av tåget hemma i viken mötte vi idrotts-Anna från Söder :) Jag snackade ett tag med Soe hemma hos henne innan jag åkte hemmåt.. Hade en sjukt stark motvind hela vägen så det gick typ assegt plus att jag var grymt trött efter att ha gått upp 6.

ikväll har ja kikat på Mean Girls å nu känner jag för bädden, ska läsa lite SOLO å kanske kolla igenom den nya IKEA-katalogen en snabbis sen blir det sooova fram till halv 7! Vid 9 går bussen från Gävle imorn till Hemlingby, vi ska grilla korv å göra lite olika lära känna varandra - övningar.. När vi kmr tbk till skolan ska hela personalen presentera sig sen äre hemfärd skulle jag tro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0