What a mess

Vaknade 12 idag, var riktigt härligt att sova ut äntligen! :) Senare idag tänkte jag städa upp i mitt rum eftersom det ser färjävligt ut här inne å de har gjort det ett bra tag nu. Ska tapetsera å få nya möbler hit snart men först lär jag röja här inne i svinstian.. Efteråt vet jag inte alls vad som händer, kanske är jag med ngn elr så blir det en lugn å  skön hemmakväll med dator å TV å fläskande med fredagsmys :) Faaan att jag är förkyld men det är ju sånt som händer i livet, om man vill kunna ha det kul måste man ta risker som att gå ut, gå i skolan å massa sånt. Å jag tror att jag har blivit smittad av att skolan nyss har börjat å sånt.. Jaja nog om det, checka in nya mini-Ipoden på sidan med några av mina favvolåtar just nu :) (Vissa låtar är inte orginallåten) Sen har det blivit lite fel med texten på sidan så tro inte att jag har så för att jag tkr att de är snyggt haha! Jag måste bara hitta rätt fjonk så jag kan ändra tbk det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0