Torsdag

Heej :) Idag börja jag 5 över 9, sköönt mä lite sovmorgon tkr jag.. Hade mattediagnos o ja fick 15,5/ 16, Tack Då! bara för ja hade glömt o skrivit gram efter en enda grej! :S xD aja nöjd ändå! Efter det hade vi några lektioner o sen skulle jag o Sofie fortsätta med att spela in skivan hos Gunnar. Gick super o vi ska forts. mä det imorn efter nationella som börjar direkt på morgonen kl. 8 o slutar runt 11 :S roligt! Kom hem runt 4 tiden idag för ja o Sofie skojja runt en timme extra på skolan, fråga mej inte varför xD Men många garv vart det iaf! (Y) När jag kom hem kikade jag på OC o sen käka jag, nu ska jag plugga på till ett svenska prov som är imorn om Vilhelm Moberg. Ikväll om jag har tid så ska jag kika på tv elr kanske ngn bra film :) Aja finns inte mkt mer att säga om idag så..

Kraamizaar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0