The days are passing by

Alla dagar har gått så fort nu känner jag så jag tänkte berätta om veckan såhär långt..

söndags vaknade jag hos Sofie efter att ha haft en grymt rolig helg med henne, när vi slog på datorn fick vi en chock.. Vi kollade först Sofies email då eftersom att hon loggade in på hennes msn. Där hade vi fått ett mail från Lingman & Co. sen vi skickade in en demo för ett tag sedan. De skrev att vi skulle komma dit dagen efter för att träffa dom. Så i måndags direkt efter lunch hade vi ledigt från skolan och åkte dit. Vi snackade mest men sjöng även lite grann på några låtar.. De sa att vi skulle komma tbk redan dagen efter kl halv 10 ungefär.  Så i tisdags kl halv 9 tog vi bussen från viken och steg in hos dom. Då spela vi in Everytime - Britney Spears fast det blev väl några garv oxå ;) haha! Vi snacka lite till och dom skulle höra av sig sen om de fortfarande va intresserade.. Vi kom tbk till skolan efter lunch och hade bara 2 lektioner, Slöjd och Idrott. I onsdags började dagen med NP engelska - uppsats och där satt man i 80 min. Kändes som att det gick great :) Sen hade vi ett lång hål eftersom vi inte hade någon HK och efter det de vi Svenska och sen hål igen ;) haha! Då satt jag och Sofie ute och solade på en bänk och sen kom Elin, Bea och Emelie och snackade med oss :P Trevlans! Efter hålet kollade vi på en film på alla tre lektionerna på slutet: SET, Elevtid och So:n. Kommer inte ihåg vad filmen heter men med en cola brevid sig och lite godis så blev allt bra. I dag var Sofie sjuk men jag började med matte kl 9:05 och då hade vi träning inför muntliga NP. Sen vare nåra lektioner till och på slutet va vi nåra från kören som övade på vår lilla Grease Show på Esteten :) haha! Sen åkte jag hem och kikade på OC som suger totalt efter att Marissa har dött :( men det duger väl ändå! Sen snackade jag lite med Sofie och jag ska snart dit och sitta barnvakt åt henne, nejdå jag ska sova där eftersom annars blir hon ensam. Så nu ska jag packa lite skolgrejs och kläder till imon och sen blire väl plugg, Singstar och TV skulle jag tro ;) haha!

Kraamizaar ^^
image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0