Sommaren närmar sig med stormsteg

Idag gjorde jag och Sofie no provet, Äntligen ;) haha! Sen när jag kom hem så la jag mig ute i solen i väntan på OC. Lite kalla vindar men vafan de snöa juh nyss så de har ju blivit otroligt mkt varmare sen för nån vecka sen :) Sen efter OC så blev det mer TV och lite vila eftersom det var en grym slappdag idag ;) haha! Imon har vi dans i gympasalen med nå dansinspektörer som ska lära oss lite olika danser till skoldansen på torsdag.. Orkar inte! Lixom helu, ofta ja ställer mig mitt på dansgolvet och kör värsta seriöst! nej glöm det.. :P Snart är det sommarlov men innan det ska man hinna med mycket roligt och lite mindre roligt, Jag ska till London och hälsa på Sussi :) Klassresa till Sthlm :) De NP som är kvar :/ Andra konkaneprov :S Folk fyller år :) Sista april, men veinte vad jag och Sofie hittar på då än :) Ah å massa mer..

Dagens låt: Sometimes
Dagens frilla: Knut again
Dagens smink:  Svart ögonskugga, 4 mascaror, svart kajal, brun ögonbrynspenna och lite puder.
Dagens kläder: Svarta tights, rutiga shorts från H&M, svart tubtopp från Wear It och en svart kort t-shirt från Gina T.
Dagens skor: Svartgråa puma
Dagens accesoarer: Nothing
Dagens planer: Slappa och sola
Dagens vill ha: Mer värme tack!
Dagens saknad: Emma och Johanna ;(
Dagens drog: Coca Cola
Dagens tråkigaste: Skolan
Dagens dricka: Coca Cola
Dagens mat: Fsk i skolan :S
Dagens humör:
Happy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0