Riktiga vårtecken

Heej :) Haft en riktigt underbar dag idag, haft lite lektioner förutom engelskan för jag, sofie o bella trodde vi hade kör så vi satt där utanför Gunnars klassrum o vänta o knacka men inte vare nån som kom elr.. Nejnej! de va tydligen itne våran grupp som skulle ha kör xD så de missa vi engelskan på, icke bra! men Robert (engelskaläraren) så snäll som alltid förstod vf vi inte kom sen så de blev bra de :) Sen sista timmen hade vi idrott o den lektionen vare ja o sofie som hade. Vi tänkte att klassen skulle få en chans o vara lite barnsliga så vi hade först Björnen sover som uppvärmning, sen hade vi förstås en riktig aerobiclåt, Laaze - Rock Away (grymt bra), lite fler barnåtar o danser (klappa händerna, små grodorna, huvud axlar knä och tå och till sist prästens kråka) Alla såg ut att vara road av de, hoppas de hade lika kul som de såg ut bara.. Fick ju bra komentarer tkr jag! :) Vi sa åt alla att dom skulle sjunga på barnlåtaran för att de skule bli fart i dom och för att vissa låtar hade vi inte musik till xD men de va typ jag o sofie som stod o sjöng på björnen sover + nåra få tjejer, fast på de andra låtarna sjöng de andra mä skapligt bra tkr jag! Efter låtarna hade vi inte planerat in så mkt mer än avslappning så de fick välja på innebandy och fotboll o de valde fotboll.. Sen vart de avslappning :) Efter de fick de stretcha o sen prata Anna med oss om betyg för det och så, vi fick MVG :D o sen fick vi tbk teoriproven o både jag ch Sofie fick VG :) Kändes riktigt bra! Efter skolan gick jag o Sofie till ICA och köpte varsin mellisgrejs, Razzle xD asgott! Så sen åkte jag hem o käka den o kollade på OC :) Efter det satte jag mej ute en stund och läste cosmopolitan :) har även märkt många vårtecken nu, t ex såg att de fanns lite blommor, en humla flög förbi mej ^^, solen värmde verkligen o luften känns värm nu o inte kall alls, frös inte när jag gick ut i bara t-shirt och fåglarna sjunger sin lilla vårtruddelutt ;) Så nu är det verkligen vår på riktigt :D Längtar tills vi kan öppna våran pool o sola med bara bikini men än så länge får man nöja sig med tröjan på. Längtar redan till helgen o nästa vecka kan man räkna ner till 9 veckor kvar till sommarlovet :) Nä nu ska jag kika vidare på nätet efter avslutningskläder, lika bra o börja tidigt (Y) Har redan hittat en klänning på ellos men vet inte om jag ska ha den för den fanns inte i den färgen jag vill ha den i :/

Kraamizaar ^^

image152image151


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Cute ;)

2008-04-03 @ 18:11:23
Postat av: Sofiee

Hell Yeah !

2008-04-04 @ 17:45:54
URL: http://sofiebergqvist.blogg.se
Postat av: Emeliee

Så Klaaart! (Y)

2008-04-05 @ 17:04:58
URL: http://emmelieepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0